Ceyhan Belediyesi Zabıta Müdürlüğü'nden gıda güvenliği denetimi
Ceyhan Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçede döner satışı yapan işletmelere yönelik, hijyen ve gıda güvenliği denetimi yaptı.
(ADANA) - Ceyhan Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçede döner satışı yapan işletmelere yönelik, hijyen ve gıda güvenliği denetimi yaptı.
Ceyhan Belediyesi Zabıta ekipleri, döner satışı yapan işletmelerde hijyen ve gıda güvenliği denetimi yaptı. Denetimlerde, mutfaklar, tezgahlar, çöp kutuları ve genel temizlik durumlarının yanı sıra ürünlerin son tüketim tarihleri titizlikle kontrol edildi. Ayrıca personelin eldiven ve bone kullanımı gibi hijyen kurallarına uyup uymadığı da incelendi.
Ceyhan Belediye Başkan Vekili Sevil Aydar Yıldız, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, geçen günlerde zincir marketlerde de benzer denetimlerin yapıldığını hatırlatarak, "Halkımızın sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşması önceliğimiz. Bu kapsamda döner gibi günlük tüketimi yüksek olan ürünlerin satışını yapan işletmeleri yerinde denetledik. Gıda güvenliği konusunda taviz vermeyeceğiz. Hijyen kurallarına uyan ve halk sağlığına önem veren tüm esnafımıza teşekkür ediyoruz" dedi.
Belediye yetkilileri; denetimlerin sürdürüleceğini ifade ederek, vatandaşlardan da şüpheli durumlarda zabıta ekiplerine bildirimde bulunmalarını istedi.