Ortahisar Belediye Başkanı Kaya'dan Halk İletişim Merkezi'ne ziyaret

TAKİP ET

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Ortahisar Halk İletişim Merkezi'ni (OHİM) ziyaret ederek gelen çağrıları yanıtladı. OHİM çalışanlarına teşekkür eden Kaya, "Gerçekten çok önemli bir görev üstleniyorsunuz. Arayan insanların ruh hali farklı olabiliyor ama siz hizmet bilinciyle vatandaşların sorunlarına çözüm üretmeye çalışıyorsunuz. Emeklerinize sağlık" dedi. 

(TRABZON)- Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Ortahisar Halk İletişim Merkezi’ni (OHİM) ziyaret ederek gelen çağrıları yanıtladı. OHİM çalışanlarına teşekkür eden Kaya, "Gerçekten çok önemli bir görev üstleniyorsunuz. Arayan insanların ruh hali farklı olabiliyor ama siz hizmet bilinciyle vatandaşların sorunlarına çözüm üretmeye çalışıyorsunuz. Emeklerinize sağlık" dedi. 

Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Dijital Dönüşüm sürecinin en önemli adımlarından biri olarak kurulan Ortahisar Halk İletişim Merkezi’ni (OHİM) ziyaret etti. Başkan Yardımcısı Alper Öztürk’ün de katıldığı ziyarette Başkan Kaya, yürütülen çalışmalarla ilgili Bilgi İşlem Müdürlüğü yetkililerinden bilgi aldı. Çağrı merkezinin vatandaş ve hizmet odaklı belediyeciliğin en önemli adımlarından biri olduğunu dile getiren Kaya, gayretli çalışmalarından ötürü OHİM çalışanlarına teşekkür belgesi verdi.

"Çok önemli bir görev üstleniyorsunuz"

Başkan Kaya, merkeze gelen çağrıları "Buyurun, ben Belediye Başkanı Ahmet Kaya" diyerek yanıtladı. Kaya, gelen talep ve sorunları dinleyerek not aldı, ardından çözülmesi için ilgili birimlere iletti. Hayatı kolaylaştıran insan odaklı projelerle hizmet anlayışını dijitalleştirdiklerini belirten Başkan Kaya, attıkları adımlarla vatandaşların işini kolaylaştırdıklarını dile getirdi. OHİM çalışanlarına teşekkür belgesi veren Kaya, "Gerçekten çok önemli bir görev üstleniyorsunuz. Arayan insanların ruh hali farklı olabiliyor ama siz hizmet bilinciyle vatandaşların sorunlarına çözüm üretmeye çalışıyorsunuz. Emeklerinize sağlık. Hepinize çok teşekkür ediyorum, kolaylıklar diliyorum" dedi.

Belediyecilikte dijital dönem

Ortahisar Belediyesi’nin Bilgi İşlem Müdürlüğü koordinasyonunda başlattığı Dijital Dönüşüm Programı kapsamında belediye hizmetlerinin daha etkin ve erişilebilir hale gelmesini sağlıyor. Dijital Dönüşüm Projesi’nin en önemli adımlarından biri olarak faaliyete başlayan OHİM ile vatandaş talepleri çağrı merkezi, WhatsApp, web sitesi, e-posta, sosyal medya gibi kanallardan toplanarak ilgili müdürlüklere iletiliyor ve sonuçlar SMS ile bildiriliyor. Vatandaşlar talep ve şikâyetlerini 444 65 89 numaralı telefondan OHİM çağrı merkezine ve WhatsApp hattına 7/24 ulaşarak iletebiliyor. Mesai saatlerinde gelen talepler çağrı merkezi çalışanlarınca, mesai saatleri dışında gelen talepler ise yapay zekâ destekli sistem ile kayda alınarak ilgili birimlere iletiliyor.