Ortahisar Belediyesi, okullarda su sebili projesi başlattı
Ortahisar Belediyesi, öğrencilerin temiz, sağlıklı ve erişilebilir su içebilmesi için okullarda su sebili projesini hayata geçirdi. Pilot uygulama olarak Cudibey Ortaokulu'nda başlatılan proje ile öğrencilerin temiz ve sağlıklı su içmeleri hedefleniyor.
(TRABZON)- Ortahisar Belediyesi, öğrencilerin temiz, sağlıklı ve erişilebilir su içebilmesi için okullarda su sebili projesini hayata geçirdi. Pilot uygulama olarak Cudibey Ortaokulu’nda başlatılan proje ile öğrencilerin temiz ve sağlıklı su içmeleri hedefleniyor.
Ortahisar Belediyesi, öğrencilere yönelik çeşitli destek ve projeleri hayata geçirmeye devam ediyor. Halk Süt, Beslenme Çantası ve kırtasiye malzemesi gibi desteklerin yanında, okulların çevre ve bahçe temizliği, korkulukların bakım, onarım ve boyanması, bahçe düzenlemesi gibi hizmetlerle eğitim-öğretime katkı sunan Ortahisar Belediyesi, öğrencilerin temiz, sağlıklı ve erişilebilir su içebilmesi için su sebili projesini hayata geçirdi. Proje, pilot uygulama olarak Cudibey Ortaokulu'nda başlatıldı.
Başkan Kaya'ya teşekkür
Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Belediye Başkan Yardımcısı Ernul Arslan ve Cumhuriyet Mahallesi Muhtarı Kadir Sert ile birlikte pilot uygulamanın başlatıldığı Cudibey Ortaokulu’nu ziyaret etti. Okul Müdürü Olcay Bulut ve öğretmenler tarafından karşılanan Başkan Kaya’ya öğrenciler yoğun ilgi gösterdi. Öğrenciler, okula yerleştirilen su sebili için Başkan Kaya’ya teşekkür etti.
"Bu hizmeti ilçemiz genelindeki okullarımızda yaygınlaştırmayı hedefliyoruz"
Eğitim öğretime yönelik desteklerin aralıksız sürdüğünü belirten Başkan Kaya, "Geleceğimiz olan çocuklarımızın sağlığını her şeyin üstünde tutuyoruz. Bu amaçla öğrencilerimizin sağlıklı beslenmesine yönelik çeşitli hizmetler yürütüyoruz. Şimdi de çocuklarımızın ücretsiz ve temiz içme suyuna erişimi için okullarımızda su sebili projemizi başlattık. Çocuklarımızın sağlıklı suya erişebilmesini, su tüketme alışkanlığını küçük yaşta kazanmalarını önemsiyoruz. Artık çocuklarımız, su satın almak veya evden su getirmek zorunda kalmadan temiz su içebilecekler. Bu hizmetimizi ilçemiz genelindeki okullarımızda yaygınlaştırmayı hedefliyoruz" dedi.